vrijdag 23 mei 2014

Stempelen

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een aantal stempelkaarten zien die ik heb gemaakt met de volgende materialen.
Alle stempels zijn van Impression Obsession  zoals; Grunge Circles, Grunge Circle 1, Grunge Circle 2, Grunge Star 1, Grunge Star 2, en de achtergrond van "Mesh Circles" diverse eigen teksten en de leuke teksten van Leuke Stempels waar ook de Motor, Dress Form en Sneakers vandaan komen ook heb ik nog gebruik gemaakt van de Mask Art Stensil van Dutch Doobadoo "Bricks" en Chicken Wire en deze bewerkt met pasta en dit goed laten drogen en daarna met inkt bewerkt.








             Bedankt voor je bezoekje en reacties die ik graag lees.
                                            Groetjes Gea

6 opmerkingen:

  1. Wat supermooi Gea, ik vind het effect schitterend.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat geweldig is dit en wat een kleuren. Ze zijn echt gaaf en het past gewoon allemaal bij elkaar.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ochhhh super! Gave stempels en mooi bewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea. Wat leuke kaarten met de stempels. Heel mooi gemaakt. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,
    Leuke kaarten heb je gestempelt in vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea