zaterdag 7 juli 2012

Copic Marker Europe


Vandaag een kaartje waarvan ik de stempel heb van Copic Marker Europe.
Ze bestaan daar één jaar en dan kan je digi's aanvragen waar je een kaart mee moet maken.
Je krijgt twee digi's en dan moet je een kaart met een van de twee digi's maken.
Uiteraard ingekleurd met de copics.

De digi's zijn van
Sylvia Zet van Wee Stamps
en
Krista Smith van Saturated Canary
Ik heb gekozen voor Wee Stamps van Sylvia Zet.



                                          Groetjes Gea
                               en een fijn weekend allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Gea, wat en hele mooie kaart met leuke kleuren, wat een leuke digi hé. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan Gea en wat id at stempeltje toch leuk.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea

    Ik heb dit stempeltje al verschillende keren voorbij zien komen en het is toch zo,n mooi en lief stempeltje en je kaart vind ik schitterend lekker vrolijke kleurtjes daar hou ik wel van.

    Fijne avond en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Gea..... lekkere kleurtjes!!!
    Veel succes met de challenge!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea