donderdag 17 mei 2012

Een Tag

Vandaag heb ik een tag gemaakt met een standaard eronder van Joy! Craft.
Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van Maja Design Vintage Summer, de bloemen van Crealies een swirl van Magnolia en blaadjes van Marianne Design afgewerkt met een bloemenlint en een tekststempel van Nicole.
En dit is het resutaat ervan, ik vind hem heel mooi hoewel dit voor mij de eerste keer is om dit soort tag te maken.


             Ben benieuwd of jullie hem ook zo mooi vinden;)
                               
                                       Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. Ik vind hem ook erggg mooi!! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem enig leuke bloem ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs mooi is je tag geworden Gea! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldschoon geheel is dit.
    Prachtig gedaan!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een CSHITTERENDE kaart heb je gemaakt
    echt helemaal toppie
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, goed gelukt hoor. Ik vind hem super. Die standaard ziet er ook mooi uit, handig om erbij te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met je eens Gea: hij is echt prachtig!!!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gea

    Nou ik vind je tag geweldig en ook je kleurtjes en wat een lieve stempel is het.

    Fijne dag en groetjessssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea