vrijdag 6 april 2012

Vlinders, vlinders en nog eens vlinders

Hallo dames,

Ja ik weet het het is alweer een tijdje geleden dat ik weer iets heb geplaatst, maar dit heeft ook een reden ben namelijk een weekje met vakantie geweest in het zuiden van het land en ik ervan genoten en weer vele nieuwe hobbymaterialen gekocht waaronder ook een Big Schot machine.
En in de avond uren ben ik lekker met mijn hobby aan de slag gegaan en heb deze vlinderkaarten toen gemaakt en nog een paar andere kaarten maar die laat ik een andere keer zien.






Ben benieuwd wat jullie ervan vinden;) en ik heb er ook een aantal setjes van gemaakt die kan je hier vinden.

Wens jullie allemaal  fijne paasdagen en tot de volgende keer.

                                       Groetjes Gea 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Gea
    Het zijn echte beauty's
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea, wat een hele mooie serie vlinderkaarten heb je gemaakt en toch weer net anders. Fijne dagen een lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woooow wat een super mooie kaarten zeg, prachtige mallen ook gebruikt, ze zijn super

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat zijn echt mooie vlinderkaarten, die kun je altijd wel voor iets gebruiken. Ze zijn goed gelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea