donderdag 26 april 2012

Vergeten te laten zien

Hallo dames,

Deze kaarten had ik vergeten te laten zien (sorry) had ze al een tijdje klaar liggen en zag nu pas dat die hier nog niet waren geplaatst dus bij deze dan:)

      Een opkikkertje met creatables van Marianne Design.

      Envelopkaarten met creatables van Marianne Design.

           Vouwkaart met Creatables van Marianne Design.
     Een mannenkaart weet niet meer van welke lijn dit was.
  Een kaartje met mallen van Marianne Design Lord & Lady en Creatable Anja center.
Een beterschap kaartje met een afdrukje van KennyK. ingekleurd met copic markers.
Zo dit waren de vergeten kaarten;).

Groetjes Gea

6 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt flink je best gedaan, zijn stuk voor stuk prachtig en schitterend ingekleurd!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je er weer opgezet,de mannenkaart vind ik ook erg mooi,en de cadeau envelopjes ken ik van dichtbij als pakketje van je website.
    Super hoor.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent druk geweest, maar wel heel mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je erop gezet Gea, voor elk wat wils. Heel mooi!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Gea leuk dat je ze alsnog plaatst hoe kun je zoiets moois nou vergeten.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Gea...mooi gemaakt hoor. Dit moet je zeker delen met ons.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea