zondag 15 april 2012

Tissuesbox en Cupcakes

Hallo dames,

Vorige week heb ik deze tissuesbox gemaakt voor mijn schoondochter zij wou zo graag eentje hebben in zwart en grijs tinten en dit is hem geworden en ze was er ontzettend blij mee.




Vandaag heb ik deze 3 cupcakes gemaakt met allerlei soorten lint, kant en rozen.
Zo zien ze eruit.


 van boven af gemaakt


Hier een close-up 




Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden; weer eens wat anders dan kaarten maken wat ik ook heel leuk vindt.

                                 Groetjes Gea

11 opmerkingen:

  1. Gea ,ze zijn stuk voor stuk zo mooi gemaakt en cupcake''s plaatjes zijn het om te smullen.!! Een hele fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tissuedoos is heel mooi maar...wow!!!! Wat een schitterende cupcakes!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die zien er heel erg mooi uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje is je Tissuebox en je Cupcakes zijn echt geweldig!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je tisseusbox en cupcakes,het ziet er weer super mooi uit.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh geweldig mooi!
    Hoe heb je die cupcakes gemaakt?
    Ze zien er geweldig uit!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er allemaal geweldig uit!
    Die cupcakes zijn echte blikvangers zeg!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige box heb je gepimpt .
    Wat een gave cupcakes heb je gemaakt prachtig zien ze eruit ,klein vraagje waar heb je het patroon vandaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zo'n tissuedoos wil ik ook nog eens een keer gaan maken. Wat is deze mooi zeg. Geweldig sjieke uitstraling.... ik vind het fantastisch.
    De cupcakes vind ik ook erg leuk gemaakt. Heel origineel om die kado te doen. Je bent weer goed bezig geweest.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige doos en supermooie cupcakes , groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie creaties! Heb mijn ogen uitgekeken. Is er evt ook een tutorial van de cupcakes? Ze zijn werkelijk geweldig!!!!
    Leuk om bij je rondgekeken te hebben.

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea