zondag 11 maart 2012

Tissuesbox

Ik heb deze keer een houten tissuesbox gescrapt met Pion Design.
Eerst heb ik de box wit geverfd en goed laten drogen, daarna alle papieren op maat maken van de box en de randjes bewerkt met distressinkt Vintage photo 
De letters zijn een stans van Tim Holtz - Upon a Time, verder afgewerkt met plakparels,parelsnoer, bloemen en lint.



Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden is weer iets anders dan kaarten maken en het is heel leuk dit te maken, heb gelijk al weer 2 personen in de familie zitten die deze ook graag willen hebben dus ik ben hier nog wel even zoet mee hihi...

                                     Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat ontzettend mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende luxe chique tissuedoos!!!!
    Er zullen er ongetwijfeld nog meer om komen....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg je tissue doos,heel apart in deze kleuren.
    Een echte topper.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Gea! Wat een schitterende en chique doos heb je gemaakt. Een lust voor het oog!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,

    wat een mooie tissuedoos heb je gemaakt. Leuk he om eens iets anders dan een kaart te decoreren. Ik neem daar eigenlijk te weinig tijd voor, want ik vind het wel leuk om te doen. Het eindresultaat is in ieder geval prachtig en ik kan me voorstellen dat anderen ook zoiets willen hebben.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig, Gea.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldig Gea..... erg mooie zachte kleuren!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi gea

    wat een prachtige tissuesbox heb je gepimpt ik vind hem helemaal TOPPIE

    grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gea

    Wat een schitterend doosje
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeiemorgen Gea, meid wat ziet je tissue doos er supermooi uit. mooie kleuren heb je gebruikt. Ik heb hier het doosje ook nog liggen,maar kom er niet aan toe. Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige doos heb je ervan gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend! Waar haal jij die houten box? Ik maak ze zelf van shipboard, maar zou liver een houten hebben.groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea