dinsdag 14 februari 2012

Valentijnskaartje

Hallo dames,
hier een valentijnskaartje
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van verschillende dies zoals Cheery Lynn, Marianne Design en het achtergrond is een dies van Craft Concepts Embossing Folder - Garden Swirl  het magnolia is van de laatste serie en de bloemen komen uit eigen voorraad.

 En aan de binnenkant heb ik hem ook aangekleed zodat het wat steviger staat, ook hier een dies van Cheery Lynn bij gebruikt.


Ik wens jullie een hele fijne Valentijnsdag verder en ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden...;)

Groetjes, Gea


7 opmerkingen:

  1. wat super leuk, fijne valentijnsdag ! Lieve groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Valentijnskaart Gea, super gemaakt, een leuke Valentijnsdag, wij doen daar niet aan, maar als je dat wel doet lijkt me dat leuk.'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi valentijns kaartje en een hele leuke dag vandaag.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hele leuke kaart Gea en een fijne avond, groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtige kaart.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel mooi, en dan als extra de binnenkant, erg leuk gedaan gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea