vrijdag 10 februari 2012

embossing,borduur en hobbydotskaarten

Hallo allemaal,

Jullie zullen mij wel hebben gemist op blogs de reden is namelijk dat ik ben gevergd door slijmbeurs ontstekkingen in de schouders en daarvoor heb ik spuiten gekregen en veel rust nemen dit heeft me goed geholpen ben nu weer verlost van de pijnen pfffff liep hier al een week of 3 mee rond maar dit is ook niet alles ondanks dat ik privé ook veel te verduren heb gekregen en erg verdrietig ben hierom wil ik dit hier niet vermelden wat de reden ervan is.
Maar goed ik ben hiervoor ook met deze kaarten bezig geweest en een paar heb ik tijdens de rustperiodes gemaakt en dit zijn ze geworden.
Hoop dat jullie deze ook leuk vinden deze keer weer wat anders dan scrappen;)









Lieve groetjes, Gea

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes,de Holland kaartjes zijn ook goed geslaagd.
    Hopelijk gaat het steeds weer wat beter met je maar neem zeker nog je nodige rust ( ik kan er over mee praten )

    Fijn weekend en groetjes
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent actief geweest en ze zijn echt allemaal prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Gea het is weer eens iets anders, veel sterkte met je gezondheid en al het andere.
    Fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten zijn het geworden Gea, fijn dat het weer iets beter met je gaat

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer hele mooie kaarten gemaakt, allemaal zo verschillend!
    Gelukkig gaat het wat beter met je!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten heb je gemaakt hoor Gea en fijn dat het weer iets beter met je gaat. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi gea

    het is weer een prachtige serie kaarten geworden die je heb gemaakt. Enne beterschap zou ik zeggen

    fijne avond en groetjesssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, Gea das sind wieder alles bildschöne Karte, die Du da gezaubert hast. Wunderbar.

    Ich wünsche Dir auch gute Besserung.

    Liebe grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gea,

    wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Je hebt in ieder geval de "Ik hou van Holland"-stijl goed te pakken. Leuk hoor. Sterkte met alles wat je overkomt en probeer altijd te blijven lachen ...

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea