vrijdag 6 januari 2012

van Harte Gefeliciteerd

Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt het papier is van Maja Design Fika?
De bloemen heb ik ooit gekocht bij een voordeel winkel de swirls zijn van Marianne Design.

Deze onderstaande giftbox heb ik gemaakt voor mijn schoonzoon die morgen jarig is. Het modelletje had ik bij een van mijn volgers gevonden maar kan hem zo een, twee, drie niet meer terug vinden mocht iemand hem herkennen dan zal ik de naam toevoegen.
Het modelletje is van Jeanet die kan je hier vinden.


Groetjes Gea

9 opmerkingen:

  1. Hoi Ghea, prachtige creaties heb je weer gemaakt, heel mooi gedaan allebei!!!!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super kreaties Gea en de kleuren zijn ook zo gaaf

    Groetjes Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwww Gea, wat een mooie kaart en wat mooi papier heb je gebruikt. Fijn weekend Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn twee plaatjes Gea!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Gea, leuk doosje, volgens mij is het mijn patroontje haha. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje en een super leuke giftbox Gea, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gea,prachtige kleuren,mooi hoor! Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea