dinsdag 24 januari 2012

Nieuwe kaarten

Hallo allemaal,

Jullie hadden al een tijdje niks meer van me gehoord en dit kwam ook doordat ik niet kon bloggen.
Nu heb ik met hulp van iemand  google chrome op mijn pc staan en het werkt echt beter.
Ik gebruik hem alleen bij mijn blogs bekijken en het werkt perfect, hij is nog sneller ook.
En ik heb echt niet stil gezeten hoor.
Deze kaarten heb ik gemaakt.




Voor mijn verjaardag heb ik vele vloppen met inhoud gekregen en heb hiervan verschillende mallen gekocht van Magnolia, Crealies en Creatables en die zie je hier en daar in de kaarten zijn verwerkt.
Ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kaarten vinden;)
Op dit moment ben ik weer met het onderstaande labelkaart bezig die vind ik zo leuk om te maken dat ik er meerdere van ben ga maken en die zien jullie binnenkort:)

Liefs en groetjes, Gea

15 opmerkingen:

  1. Supermooi!!!!! Prachtige kaarten, heel mooi gedaan!
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw wat een schitterende kaartje heb je allemaal gemaakt en wat heb het schitterend ingekleurd, Inderdaad erg leuk de labelkaart ben benieuwd naar de rest.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten weer Gea!!! Mooie kleurencombinaties en erg leuke details; toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Stuk voor stuk plaatjes.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje zien er perfect en ik ben blij dat het gelukt is met de google chrome.
    Ik wist niet hoe ik het je anders moest uit leggen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gea, ik mistte je al op de blog,maar je creaties zijn schitterend mooi gemaakt en mooie kleuren. fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gea,

    wat zijn je kaarten weer mooi geworden. De kleurencombinaties heb je weer goed uitgedacht.Ik vind vooral de labelkaart (laatste) superleuk.
    Ik blog nu ook via Google Chrome en dat gaat inderdaad een stuk beter.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Watb een mooie kaartjes heb je gemaakt Gea.
    De labelkaart is prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Gea, wat leuk om weer wat op je blog te zien en je kaarten zijn zoals altijd weer beeldschoon! lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW, Gea, das sind ja wunderschöne Karten und ich bin begeistert, wie Du sie wieder gestaltet hast. SUPER !!!!!!

    Liebe Grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gea

    Nou eindelijk een bezoekje bij jou en zit meteen goed wat een mooie lieve kaartjes heb je gemaakt helemaal mijn ding vind ze schitterend

    fijne avond en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gea, wat mooi je kaartjes,ik vind die labelkaart ook heel erg mooi,mooie kleuren! Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gea

    Ik vind je kaartjes prachtig.Ik zal ook meteen je volgster worden en je link in de sidebar van mijn blog plaatsen.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea