zondag 20 november 2011

Merry Christmas

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie deze kaarten laten zien die ik al een tijdje klaar had liggen maar nog niet hier laten zien. Ik heb het prachtige papier van magnolia hiervoor gebruikt en de bloemen zijn van Doohickers de labeltje is van Go Create en de tekstcirkel is van Nicole hierbij heb ik ook gebruik gemaakt van Martha Stewart ponsen. En ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.



Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaarten .

Groetjes Gea

16 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Gea!!

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei weer geweldig Gea!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn je kaartjes weer.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowie wat een prachtige kaartjes weer
    groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik vind ze zo mooi Gea, en wat een prachtige kleuren combinatie's geweldig.

    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatjes weer!!!! Ze zijn weer super..
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes, de bovenste vind ik helemaal geweldig.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOWWW Gea
    ik kwam via via wat een prachtige Creatie's
    heb je gemaakt superrrrrr
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allebei super Gea.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Gea, je kaarten zijn zoals altijd weer beeldschoon en ik vind het altijd zo knap dat jij er iets eigens aangeeft!Heel mooi! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gea,

    Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt.
    Ik vind de eerste een plaatje om te zien.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gea,

    ik vind allebei je kaarten weer even leuk. Leuke layout en lekker vrolijke kleuren.

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beide kaarten zijn erg mooi. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele mooie kerstkaartjes Gea, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaarten Gea.

    Groeten van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea