donderdag 7 juli 2011

Magnolia zomerkit

Hallo allemaal,

Ik heb een paar kaarten gemaakt met de stempels uit de magnolia zomerkit.
Het papier is Maja Design Life by the Country de tekst is van Nicole alleen het laatste kaartje onderaan komt uit een paperpad welke weet ik niet meer en ik heb ze allemaal afgewerkt met de doileys van Cheery Lynn. De afdrukjes zijn ingekleurd met Copic Markers.

Wil jullie nog hartelijk bedanken voor de lieve berichten op mijn vorige kaarten en een fijne dag verder.

Liefs en groetjes, Gea


11 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaarten heb je met de zomer kit gemaakt zeg. Vooral de zuster vind ik helemaal super.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww Gea wat schitterende kaarten !!!! De stempels mogen dan super zijn....je moet er ook nog maar een mooie kaart mee zien te maken. Nou jou lukt dat; helemaal geweldig (vooral de voetbalkaart!!!)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat een schitterende vrolijke kaartjes zijn dit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Gea, jij bent lekker bezig geweest, de ene is nog mooier dan de andere.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten weer, super leuk die nieuwe stempels!!!!

    Volgens mij is het laatste papier van Stella & Rose Gertie

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gea,

    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Ik vind de zuster heel leuk.
    En leuk papier heb je ook gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaartjes! Dat zustertje is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superkaarten heb jij gemaakt.
    Ze zijn echt mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Gea, wat een superkaarten weer (maar dat had ik je al laten weten, maar wilde het ook graag nog even op je blog zeggen!) Hoe gaat het verder met je? Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Gea,leuke stempels,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooow die zijn super Gea.
    Superleuk, deze stempel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea