maandag 25 juli 2011

Hartelijk Gefeliciteerd met......


Hallo dames,

Vandaag heb ik deze 2 kaarten gemaakt voor bruidsparen die hun trouwdag vieren.
Het bovenste kaart is gemaakt met het papier van Bo Bunny Love Collection het digi is van Karensdoodles SweepMeOffMyFeet de bloemen zijn van creatables en het hartdoily is van Cheery Lynn Designs en de tekst heb ik zelf gemaakt in word.

De onderste kaart is gemaakt met het papier van Basic Grey Sweet Threads ook dit digi is van Karensdoodles SweepMeOffMyFeet en ook hier heb ik weer de bloemen van creatables gebruikt en het hartdoily van Cheery Lynn Design en hier weer de zelf gemaakte tekst.
Alles is ingekleurd met Copic Markers.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaarten vinden, en nog hartelijk bedankt voor de berichten op mijn vorige kaarten.

Liefs en groetjes, Gea

7 opmerkingen:

  1. Hoi Gea, wat een superkaarten en wat een gave afbeelding zeg! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig zijn ze Gea, erg mooi voor de gelegenheid.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei prachtig, maar de bovenste vind het allermooist. De kleurencombinatie is zo mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea, eindelijk in de gelegenheid om je kaarten te komen bewonderen wat zijn ze mooi zeg en ik geniet altijd enorm van je kaarten

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,
    Ik vind je kaarten allemaal geweldig, zo mooi ingekleurd en ja je hebt me aangestoken met die markers.
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Gea,

    Wat een gezellig stelletje is dat.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea