maandag 11 juli 2011

Hallo dames,

Hier ben ik weer met een paar nieuwe kaarten die ik de laatste dagen tussen de bedrijven door heb gemaakt. Ik moest echt een paar mannenkaarten in mijn collectie hebben en deze leek mij wel geschikt hiervoor voor de mannen (lol).

Dit kaartje is gemaakt met het papier uit het paperpad Basic Grey "Life of the Party"
Het digi is van KennyK en de tekst van Ula.

Ook dit kaartje komt uit het paperpad Basic Grey "Life of the Party" Het digi is van KennyK en hierbij heb ik een creatables van MarianneDesign gebruikt de tekst is ook van Ula.

En nog eentje met het digi van KennyK en nu heb ik het papier van My Mind's Eye Stella & Roses gebruikt en ook deze tekst is van Ula.

Deze kaart heb ik gemaakt met het prachtige papier van Maja Design de tekststempel is van Nicole afgewerkt met lint en bloemen.Deze digi heb ik ergens van internet vandaan waar weet ik zo niet meer.

Deze opkikker kaartje heb ik in opdracht voor een klant gemaakt en hierbij heb ik weer het prachtige papier van Maja Design voor gebruikt. De stempel en tekst zijn van Marianne Design.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe kaarten vinden en nog een fijne dag verder!!


Groetjes Gea

10 opmerkingen:

  1. prachtig zijn deze kaartjes, en hihi vooral je mannenkaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn stuk voor stuk prachtig Gea.
    Ik vind je mannenkaarten wel een erg leuk uitgewerkt idee hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Gea, jij hebt het er maar druk mee gehad! Ze zijn stuk voor stuk geweldig!

    Veel liefs,
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea, wat een prachtige creaties weer! Vooral je mannenkaarten vind ik erg stoer en inderdaad typisch iets voor een man! Groetjes en tot snel weer! Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaarten! En oh la la, met die eerste kaarten zullen de mannen zeker tevreden zijn. :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht kaarten heb je weer gemaakt.
    Vooral die met dat gezicht.
    Hij is perfect.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gea,

    Wat een schitterende kaarten maak jij zeg!
    Ben meteen volger geworden. Zou het leuk vonden als je mijn blog ook gaat volgen.
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjonge wat een produktie Gea.....wat zijn ze allemaal schitterend; vooral die kaarten met de digi's van KennyK; helemaal toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Gea!
    Je mannenkaarten zijn ook erg mooi met deze prachtige dames.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een prachtige en leuke kaartjes gemaakt Gea, stuk voor stuk even mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea