zaterdag 4 juni 2011

Magnolia Sweet Rainbow Collection

Hallo dames,

Jullie zullen wel denken waar mijn kaarten blijven omdat ik al 3 weken niks heb geplaatst, maar ik heb niet stil gezeten hoor. De reden dat jullie niks van mij hoorden was dat ik diverse onderzoeken heb gehad van mijn schouder en arm want ik heb na 8 maanden sinds ik gevallen ben vorig jaar september nog steeds erg veel last ervan, en helaas heb ik slecht bericht gekregen en dit was een zware klap voor mij ook omdat dit mijn goede arm is die ik eerst moest verwerken want mijn kogelkop in de schouder heeft 2 grote gaten en dit betekend dat mijn bot aan het afsterven is en het kan snel gaan maar kan ook langzaam en als de pijnscheuten niet meer te harden is wordt ik geopereerd en krijg ik een protese, en dit is nog niet alles ook hadden wij vorige week een sterfgeval. Al met al kwam dit allemaal tegelijk aan en daardoor moet ik even rust nemen en deze week ben ik weer bezig geweest met deze kaarten.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden, ook wil ik iedereen bedanken voor de lieve berichten op mijn laatst gemaakte kaarten.



Groetjes en liefs, Gea


12 opmerkingen:

  1. Hoi Gea, wat een verschrikkelijke gebeurtenissen allemaal en ja, ik miste je mooie creaties al een tijdje. Ik wens je veel sterkte met je schouder toe en hoop dat de pijn niet te erg wordt. Tevens nog gecondoleerd... Ik vind het knap dat je in deze tijden toch hele mooie kaartjes hebt gemaakt. Ik vind het een genot om naar te kijken en zo'n hobby kan dan ook weer afleiding geven, merk ik zelf. Veel liefs en doe rustig aan! Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea,

    Jeetje wat een toestanden ik hoop dat het allemaal meevalt.
    Maar je heb wel mooie kaarten gemaakt.
    Dan is het fijn dat je een hobby heb voor de aflijding.
    Heel veel sterkte en doe rustig aan.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow jij hebt, wel heel veel prachtige kaarten gemaakt! Super!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend voor je Gea, dat zal niet meevallen met je arm. Ik hoop dat het allemaal weer goed gaat komen, als je maar geen pijn hebt!
    Je hebt in ieder geval weer hele mooie kaartjes gemaakt. Veel sterkte met alles.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat een nare berichten allemaal.
    Fijn dat je toch niet bij de pakken neer gaat zitten en er nog zoveel mooie kaartjes op je blog verschijnen. Heel veel sterkte hoor!
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW prachtige kaartjes zeg, de collectie is echt super cute :D

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he Gea wat een nare dingen allemaal voor je, heel veel sterkte met alles, maar dit zijn wel een stel schattige en stoere kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaartjes
    ik wens je heel veel sterkte
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, Gea, wat heel erg voor je. Erg veel sterkte en ook verlichting voor bij de pijn!
    Prachtige kaartjes heb je weer kunnen maken, erg lief zijn ze.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een narigheid! Veel sterkte gewenst!!!!

    En wat een prachtige kaarten heb j gemaakt, helemaal wow gewoon....
    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zo...jij maakt ook mooie kaarten!

    En heel veel sterkte met alle "toestanden"

    En..die streep eronder bij edwin kan toch ook prima!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat verschrikkelijk van je schouder ik kan me voorstellen dat je dan even geen zin hebt om te bloggen. Veel sterkte en ik hoop dat je niet zo veel pijn hebt. Maar je kaarten zijn weer geweldig mooi en ik hoop dat je dit nog lang vol kan houden.
    groetjes Jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea