zondag 1 mei 2011

Taarten op een plateau

Hallo dames,

Eindelijk heb ik hem klaar.
Hier is mijn taarten op een plateau waar ik de laatste tijd zo druk mee bezig ben geweest.
Hij staat al te pronken op het dressior in de keuken en dit is het geworden.
Heb alles eerst geverfd met Aleene's en bovenop waar de taarten op staan is een scrapvel van Bassic Grey-Hello Luscious ook de taarten zijn bekleed met hetzelfde papier en versierd met bloemen van een magnoliadies met roosjes erop de bovenste bloemen zijn van een pons EK.


Ben benieuwd of jullie hem ook mooi vinden ik in iedere geval wel en mijn man vind hem ook prachtig staan op het dressior.

Groetjes Gea




8 opmerkingen:

  1. Hoi Gea,

    Wat een prachtige creatie en wat een werk heb je hier aan gehad!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea,

    Dat ziet er leuk uit.
    Wat een werk moet dat geweest zijn.
    Laat hem maar lekker lang staan en geniet maar van al dat werk hij is super hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat leuk zeg, wat een enorm karwei!!!

    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Gea,wat prachtig gemaakt,leuk al die kleuren zo bij elkaar.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o gaaf meis Top gemaakt !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gaaf Gea, erg mooi gemaakt. Ziet er erg lekker uit.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en wat een werk zal dat geweest zijn maar het resultaat is schitterend.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zo een hapje nemen!
    Ziet er heerlijk en prachtig uit.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea