maandag 28 maart 2011

Standing Pop-Up Card

Hallo allemaal, Ben van de week een beetje rond aan het snuffelen geweest op internet en kwam dit patroontje tegen, het is een kaart op een doosje ze zitten aan elkaar vast en je kan hem plat versturen. Hier is de link ervan van het Standing Pop-Up Card. Ik heb de nieuwe stempel van magnolia Butterfly gebruikt en het papier komt uit een pakket die ik ooit heb gekocht bij de trekpleister, afgewerkt met bloementjes de tekst komt uit mijn eigen collectie, lint en plakparels.
Dank jullie wel voor het bezoekje en complimenten op mijn kaarten.


Groetjes Gea

13 opmerkingen:

  1. Hallo Gea,

    Ik ben net volger geworden van jouw schitterend blog, wat een mooie creaties maak jij zeg. Fantastisch,
    Zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
    http://www.creaties-by-carla.blogspot.com/

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en super origineel is dit vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart en een geweldige stempel.
    groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o die is super mooi Gea leuke frisse kleuren !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gaaf kaartje weer Gea, erg leuk en super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat leuk en ook super dat je ons de link geeft. Komt zeker op mijn to do lijstje....


    Groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zozo, ik kwam via via op je blog en moet toch even melden dat ik vind dat je fantastische kaarten maakt!
    Ik ga je voortaan volgen hoor, kan wel wat inspiratie gebruiken.
    Groetjes Liesbeth
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart en een leuk stempel.
    mooi ingekleurd

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ERGGGGGG mooi Gea. Leuke kleurtjes en heel mooi gekleurd. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea