dinsdag 22 maart 2011

Geld envelop + patroon

Hallo dames,

Ik heb een geld envelop gemaakt vandaag en ook een patroon ervan gemaakt.
Deze mag je gratis meenemen en als je hem gemaakt hebt zou ik het leuk vinden als je het vermeld dat het bij mij vandaan komt.

Je hebt nodig: Cardstock van 24.5cm x 15 cm en een strook van 4.5cm x 22.5 cm en dan hierop scrappies naar keuze die 0.5 cm kleiner is.
Het bandje kan je erom heen schuiven.
En dit is mijn geld envelop, het papier is van Bo Bunny love collectie.
Bedankt voor je bezoekje en jullie reacties die ik heel graag lees en veel plezier ermee.
Groetjes Gea

16 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend uit Gea.
    Zal eens kijken of ik er aan toekom. Ben momenteel een beetje inspiratieloos.

    Fijne davond nog.

    gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow prachtig is dit gave vlopje, en supers dat je het patroon erbij geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi vlopje en wat lief dat je het patroon met ons wilt delen .
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat super mooi en bedankt voor het patroontje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een schitterende envelop !

    bedankt voor hrt patroon!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig envelopje Gea, erg leuk!
    Bedankt voor het patroontje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend envelopje gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor het patroon. Ga ik zeker een keertje gebruiken. Is veel leuker geven zo in een mooie verpakking,

    Groetjes marjolein
    http://marjoleincreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi geld envelopje Gea en dank je wel voor het patroon, zal vast en zeker wel een keertje van pas komen

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig idee. Ik heb 'm opgeslagen en als dank ben ik ook volger geworden. Zooooo mooooooiiii...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag vorige week je patroon en heb dat meteen gebruikt voor een verjaardagsenvelop. Ik zal het zeker nog vaker gaan gebruiken. Ik ben nu meteen volger geworden, want je kaarten vind ik ook erg leuk.

    Groetjes Ria
    http://kreariascreaties.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb je patroontje overgenomen en de geldenveloppe van de week gemaakt voor mijn schoonzusje en ze vond het helemaal geweldig! Bedankt voor het delen van het patroontje!

    Groetjes Sabrina
    http://madebysabrina.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I have been surfing on-line more than three hours these days, yet I by no means
    found any interesting article like yours. It is pretty worth sufficient for me.

    Personally, if all site owners and bloggers made just
    right content material as you did, the internet shall be much more useful than ever before.



    Also visit my web page ... luxe vakantiehuisje :
    : http://grotevakantiehuizen.wordpress.com :
    :

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahaa, its nice dialogue on the topic of this article at this place
    at this blog, I have read all that, so now me also commenting here.


    Feel free to surf to my site: luxe vakantiehuizen *luxevakantiehuizen.wordpress.com*

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I have been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts on this kind of space
    . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site.
    Studying this info So i'm happy to express that I've a
    very just right uncanny feeling I discovered exactly what
    I needed. I such a lot certainly will make sure to don?
    t overlook this site and give it a look regularly.


    Here is my blog - vakantievilla zuid frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I do accept as true with all the concepts you've offered to your post. They're
    really convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are
    very short for novices. May just you please lengthen them a
    little from next time? Thanks for the post.

    Feel free to visit my web blog vakantiehuisje frankrijk huren

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea