woensdag 23 februari 2011

Zakdoek boekje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit zakdoekboekje gemaakt, vond het erg leuk dit te maken.
Het papier is van tree bug in a rug, op de voorkant een magnolia met een mandje met appels in haar hand, binnenin heb ik een stans van MD gebruikt en daarnaast het doosje met 5 papierenzakdoekjes in plaats van 10 ik heb hem een beetje aangepast met de maten want het patroon kan je hier vinden vond ik te groot/hoog;) (klik op de foto om hem te vergroten)

Nog een fijne avond verder.

Groetjes Gea

11 opmerkingen:

  1. hoi gea,
    wat een schatje.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Gea, erg mooi is ie geworden hoor! Leuk om te maken he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden. Ik heb hem zelf vorige week gemaakt en er zijn er nog meer op diverse blogs te zien. Leuk om te zien hoe ze toch iedere keer weer heel verschillend zijn.

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden.
    Mooie frisse kleurtjes.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea

    wat is dit heel erg leuk geworden
    zo mooie vrolijke papier gebruikt

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en super origineel is dit kaart/doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk doosjes heb je gemaakt. Daar wordt je helemaal vrolijk van als je dit ontvangt als zieke.

    Groetjes Petra.

    P.S. Ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wouw schitterend doosje heb je gemaakt gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee om zo'n zakdoekmapje te maken. Leuk om in je tas te hebben of om cadeau te geven. Erg mooi gemaakt.
    gr. jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk en een super mooi kadootje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt Gea en een goed idee om hem lager te maken. Is ook veel gemakkelijker met de post en het gaat tenslotte om het idee en niet om de zakdoekjes ;-).

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea