zaterdag 5 februari 2011

Hart-Easel kaart met bijpassende envelop

Hallo dames,

Dit hart-easel kaart doet mee met de wedstrijd bij Duo-Challenge, ik heb gebruik gemaakt van het papier Tree Bug in a Rug de tekst heb ik zelf op de computer bewerkt en deze uitgestanst met een hartmal van Nellie Snellen, het digistempel is van Karen's Doodles, de bloemen van Prima Marketing. En ook heb ik een bijpassende envelop ebij gemaakt deze kreeg je erbij door een mailtje te sturen naar Annette.

Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. Echt weer een geweldig mooie kaart is het geworden.
    Echt heel leuk.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat een mooie kaart! Je hebt ook prachtig papier gebruikt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw schitterend kaartje gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi is ie geworden! Ik vind de digi zelf ook heel leuk en ik zie dat je het lettertype hebt gevonden.

    gr.Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw Schitterend wat een mooie kaart!
    mooie papier gebruikt de digi zelf ook heel leuk

    Liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart is dit. Geweldig zo'n hart easelkaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gea, Wat een prachtige kaart is dit, echt een toppertje !!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend en heel leuk kaartje Gea!
    Het stempeltje is erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw SCHITTEREND

    Dikke 10 hi hi

    heel mooi.

    gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart Gea!!

    Ik heb nog een award voor je, als je wilt. Zo krijg je misschien nog meer volgers.
    Hij staat voor je op mijn blog.
    http://mijnhobbyzolder.blogspot.com/2011/02/award.html

    Groetjes, Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea