woensdag 16 februari 2011

Frame Card

Hallo dames,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een hele lieve vriendin van mij die was vorige week jarig en toen heb ik haar verrast met deze kaart het patroon ervan kan je hier vinden.
Ik heb gebruik gemaakt van 2 magnolia's van de serie "You are so Special" het papier komt uit een pakket van de trekpleister die al een week of 2 gelden in de aanbiending was.
Kan jullie nu al vertellen dat de persoon die hem heeft ontvangen ontroerd ervan was zo mooi vond ze hem.


Ben benieuwd of jullie hem ook zo mooi vinden.
Nog een fijne dag verder.
Groetjes Gea

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Zo origineel. Tilda's zijn erg mooi ingekleurd. Ook heb je heel mooi papier gebruikt.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit schattige kaartje in die mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Leuk met 2 Tilda's! Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Gea en hele mooie kleuren en ja Tilda blijft zo mooi, kan me wel voorstellen dat de persoon die deze kaart ontvangen heeft ontroerd was ;)
    En alle andere kaarten die ik zonet heb bewonderd zijn ook weer om door een ringetje te halen

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super gaaf kaartje Gea, erg mooi en heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtige kaart heb je gemaakt Gea.
    Vind hem super mooi geworden.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje is dit zeg.
    Super !!!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje,zo lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie kaart voor je vriendin!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie kaart,daar zal je vriendin wel blij mee zijn.
    Mooi papier he ik heb hem ook gehaald.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kaartje Gea, helemaal mijn kleurtjes. Model is ook erg leuk en jou uitvoering met de twee Magnoliaatjes is heel snoezig.

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea