zaterdag 29 januari 2011

"You are so special". + 2 andere magnolia's kaarten

Hallo dames,

Ik ben heerlijk bezig geweest deze week en heb veel kaarten gemaakt met de nieuwste serie van magnolia "You are so special" en nog 2 andere van magnolia en dit zijn ze allemaal geworden.
De eerste 4 kaarten zijn met het prachtige papier van de trekpleister die deze week in de aanbieding was, de rest zijn van paperpads Basic Grey en SEI.

Ben benieuwd wat jullie van mijn vele kaarten vinden;)

Liefs en groetjes, Gea

17 opmerkingen:

  1. hoi gea,
    wat een gave kaarten heb je gemaakt en het papier is allemaal prachtig, die stempels van magnolia zijn ook zoooooooooooo leuk.
    groejes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaarten gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wooww wat een produktie zeg, en ze zien er allemaal zo mooi uit! prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauwwie zijn stuk voor stuk prachtige kaarten en wat een boel in een week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow! er komt bij mij niets uit handen en bij jouw verschijnen er werklijk prachtige kaartjes aan de lopende band! petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat waren nog al wat kuntswerkjes die over mijn beeldscherm verschenen hihi.. super gemaakt hoor! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge jonge, Gea jij hebt echt niet stil gezeten, prachtige kaarten heb je gemaakt en wat zijn je stempeltjes lief he. Kom je op 14 febr. ook gezellig meedoen met de start van het Dutch Magnolia Lovers Challegeblog? Gr. Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten en wat een prachtig papier. Je hebt wel enorm veel kaarten gemaakt
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat veel SUPER mooie kaarten heb je gemaakt! Je hebt gelijk dat papier van de trekpleister is geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat heb jij hard gewerkt, prachtig zijn ze allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwww Gea,wat een prachtige kaarten,super stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent inderdaad druk bezig geweest. Wat een prachtige kaarten allemaal. Knap gedaan.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wowwwww Gea wat een mooie kaarten heb je gemaakt en die stempels van magnolia zijn ook zoooooooooooo leuk.

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gea,
    Met bewondering heb ik gekeken naar die lange rij kaartjes. Stuk voor stuk erg leuk, maar die met die felle kleuren springen eruit. Leuk die kleurencombinaties.
    Via Anda op jouw blog gekomen en ik ga volger worden. Ik ben ook met een heel leuk kaartje bezig en ga deze morgen op mijn blog zetten.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige en leuke kaartjes Gea, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Gea wow prachtige kaarten ,leuke kleurtjes ik vind ze Supers !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaartjes Gea en zoveel, lekkere felle kleurtjes gebruikt,he het lijkt wel voorjaar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea