dinsdag 11 januari 2011

Verjaardag

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik jarig en ik ben al behoorlijk verwent door mijn man en kinderen vanmorgen.
Ik heb gekregen een oplaatbare rolveger ( hoef ik niet steeds de stofzuiger te pakken hihihi..)
2x duo Martha Stewart ponsen, mal van Crealies, mal van Magnolia, mal van Nellie Snellen ( die staat niet op de foto) en een mal van Creatables.
Nou mijn dag begint al goed.


Dan wil ik jullie ook nog laten weten dat ik gisteren weer voor contole ben geweest naar ziekenhuis, de breuk geneest goed en de therapie gaat naar wens maar nog steeds zwaar en pijnlijk maar het gaat allemaal naar wens volgens de dokter maar wel moet ik buitenhuis de slinger nog dragen en in huis mag die af.
Goetjes Gea

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag en wat zul je genieten van al je nieuwe spullen. Leuke cadeautjes hoor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent lekker verwend met die mooie spulletjes. Veel plezier ermee!
    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat ben jij heerlijk verwent!
    Geniet van je dag!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOI Gea Gefeliciteerd meid en jij ben lekker verwend. Hele mooie spulletjes . Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er super uit allemaal zeg! Veel plezier met je spulletjes en voor Van Harte Gefeliciteerd

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gea van Harte Gefeliciteerd en geniet van al je mooie cadeautjes,super zeg.

    Gezellige avond.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh yummie wat een mooie kadootjes
    Nog gefeliciteerd
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd Gea. Wat een prachtige kadootjes heb je gehad.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. alsnog van harte gefeliciteerd me5t je verjaardag en je bent lekker verwend meis leuke spulletjes !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooo jij bent lekker verwent zeg!! Heerlijk al die nieuwe spulletjes!

    Je kaartjes die je de afgelopen tijd hebt gemaakt zijn echt super leuk!! Vooral het fotolijstje kaartje (ik weet niet of het zo heet) is echt super leukkkk!!!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea