zondag 23 januari 2011

Kalender

Hallo allemaal,

Ik heb een kalender gemaakt die meedoet met de Duo Challenge Blog, waar ik wel een tijdje mee bezig ben geweest.
Eerst heb ik alle stempels van magnolia gestempeld die ik wou gebruiken hiervoor daarna alles scannen en verkleinen en uitgeprint op de Hema correspondentiekaarten daarna alles ingekleurd met Copic Markers en toen alles uitknippen pfff dat was veel werk;) en dit is mijn kalender geworden. Heb het aan een houtje hangen en die versierd met een magnoliabloem (dies).






Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ben in ieder geval er tevreden mee en het hangt op mijn hobbykamer te pronken aan de kast zo kan ik niks vergeten.
Groetjes Gea

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig! Wat een werk heb je hieraan gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat is hij mooi geworden. En gelijk voor een heel jaar, wat een werk. Maar het resultaat is super hoor.

    Groeten van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Gea, wat is dat mooi geworden de kalender en ik geloof zeker dat je hier een heel werk aan hebt gehad maar het resultaat mag er wezen hoor

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zo'n eigen kalender!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh whow wat een gave kalender is dit, in een woord schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er schitterend uit, daar heb je elke dag plezier van!.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kalender,en wat een werk heb je hiermee gehad maar het resultaat is geweldig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Je kalender is super leuk Gea, prachtig!
    Leuk gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Gea wat een super leuke calender.
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig, echt heel leuk geworden. Hier mag je trots op zijn!!!!

    Gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie kalender maar wat een werk, petje af.
    groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea