dinsdag 25 januari 2011

Happy Birthday

Hoi dames,

Dit kaartje heb ik vanmiddag gemaakt naar het idee van Nicole, het papier heb ik vanmorgen gekocht bij de trekpleister en er zit ontzettend leuk papier in die pakket, ze waren vanaf vandaag daar in de reclame dus mocht je dit soort papier ook willen hebben dan gauw naar die winkel gaan;) de randjes heb ik bewerkt met een pons van Martha Stewart de vlaggetjes heb ik via het filmpje van Nicole gemaakt, Nicole nog bedankt voor je hulp:).

Groetjes Gea

14 opmerkingen:

  1. Wauw hij is prachtig Gea!
    Ik ben ook even lekker wezen shoppe bij trekpleister!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijke kleurtjes
    mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie amper verschil!!!
    Heel knap gedaan Gea, je hoeft Nicole's hulp zeker niet!!!
    Heel veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd op dit prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart, en dat papier is ook super.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk vrolijk kaartje! Het papier is ook erg mooi en dan nog wel van de trekpleister!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Gea,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een schattig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw schitterend kaartje gea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Ik ga morgen gelijk naar de TP want dat papier is echt heel leuk.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super vrolijk kaartje Gea. Prachtige vlaggetjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gea,

    Gefeliciteerd met je gewonnen stempels van Nicole!! Je kaart is prima gelukt, mooie kleuren en die vlaggetjes..... niet te onderscheiden van die van Nicole :) Ik ben maar gelijk even volger van je geworden, er zullen vast meer mooie kaarten op je blog staan.

    gr. Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gea,

    Je maakt mooie kaartjes. Gelukkig dat ik niet alleen ben die Nicole haar kaartjes wel eens namaakt of iets in die richting. Ben gelijk volger van je geworden en als je zin hebt kom dan ook eens bij mij langs.
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Gea,

    wat leuke kaart hebt gemaakt
    Ben gelijk volger van je geworden en als je zin hebt kom dan ook eens bij mij langs.

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea