woensdag 5 januari 2011

"Celebration Tilda"

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2011 toewensen en ik hoop dat iedereen hele gezellige dagen heeft gehad. Ik wel.
Dit zijn mijn eerste kaartjes van 2011 met de speciale stempel van Magnolia "Celebration Tilda" van Duymelot.
Wil je ook in het bezit komen van deze gave Magnolia stempel bestel hem dan HIER: wees er snel bij want op=op.


Hieronder heb ik een soort schilderij kaart van gemaakt. Het papier is van magnolia.
Zo zie je dat er een diepte in zit in het midden van de kaart.

Groetjes Gea

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart en schilderij. Je hebt mooie vrolijke kleurtjes gebruikt. Heel mooi gedaan.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea. Ik vind ze prachtig vooral het schilderijtje. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi gea,
    wat een gave kaarten heb je gemaakt.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke creaties zeg, ik heb de stempel ook hij is super cute he :D


    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaartjes Gea zo lekker zomers en ik vind de diepte erg mooi !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes Gea, super mooi. Vooral de diepte in de kaart vind ik prachtig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea