zondag 12 december 2010

Waxinekaart en doosje

Hallo allemaal,

Ik ben dit weekend lekker aan de freubel geweest, heb een waxinekaart gemaakt die ik ergens had gevonden en kon dit niet nalaten om het ook te gaan maken;)
Deze kaart is voor mijn dochter en schoonzoon.

Dit waxinedoosje heb ik ook bij iemand gezien maar waar???
Vond het heel leuk dit te maken en zal zeker nog wel vaker maken voor weggeven aan verjaardagen;)


En ik wil jullie ook laten weten dat ik vorige week woensdag voor het eerst weer ben begonnen met revalideren van mijn gebroken schouder en bovenarm.
Het is wel pijnlijk en zwaar maar ik kan het verdragen, kan de arm al voor de helft optillen maar nog niet omhoog en ze waren er erg tevreden over dus ik ga de goede kant op zeiden ze, morgen en donderdag moet ik weer komen.
En ik kan al weer lekker freubelen nu ik mijn hand ook weer meer mag gebruiken, ben er nog lang niet maar de begin is er.

6 opmerkingen:

  1. fijn dat je weer lekker bezig kunt, en gelijk een paar prachtige creaties gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creaties heb je gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige dingetjes heb je gemaakt en succes met alles

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea.
    Fijn dat het beter met je gaat zeg.
    Ik vind je creaties prachtig. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt hoor die doosjes met waxinelichtjes.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea