zaterdag 13 november 2010

mijn eerste kaartje met gebroken schouder


Hallo allemaal,
Hier ben ik weer , het gaat redelijk de goede kant op met mijn schouder mag hem af en toe een beetje belasten maar nog niet te veel en daardoor heb ik deze week een poging gewaagd om een hobbydots kaartje te maken en dit is het geworden met een beetje hulp van mijn man die heeft de mal voor mij door de cuttlebug gehaald het 3d plaatje had ik al klaar liggen dus dit scheelt weer knipwerk voor mij;)
Over 2 weken moet ik weer terug komen en als het steeds zo de goede kant op blijft gaan moet ik revalideren om de hele arm en hand weer leren gebruiken.
Ben benieuwd of jullie dit ook een goed geslaagde kaartje vinden sinds ik ben gevallen ik ben wel erg tevreden erover.
Groetjes, Gea

5 opmerkingen:

  1. whow supers, dat heb je prachtig gemaakt ondanks je tijdelijke handicap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem geweldig mooi hoor.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden ik vind de hobbydots heel leuk en mooi om ergens bij te combineren,en lief van je man dat hij je help.
    Doe het nog voorzichtig aan en beterschap nog met je schouder.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea. Fijn dat je weer wat kan doen. Ik vind je kaart erg mooi geworden. Fijne Zondag Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zeker dat deze kaart geslaagd is. Het is een prachtkaartje geworden. Nog veel beterschap!

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea