maandag 22 november 2010

Goed nieuws en wat kaartjes

Hallo allemaal,

Het is precies 2 maanden geleden dat ik ben gevallen en mijn schouder heb gebroken en vanmorgen ben ik weer naar ziekenhuis geweest er zijn weer foto's gemaakt en ......

Heb ik goed nieuws gekregen, de schouder zit weer in de kom op een klein stukje na,
moet nog 2 weken kalm aan doen en dan moet ik revalideren.
Heb nu 3 opdrachten mee gekregen voor mijn arm/schouder en mag thuis de
band af hebben zolang ik het vol kan houden en buitenhuis moet ik hem wel dragen
om te voorkomen dat men mij aanstoot en dat het los schiet.De breuk is zo goed als dicht
maar moet nog wel oppassen dat ik geen verkeerde bewegingen maakt.
Ook heb ik gevraagd wat er met mijn pols en duim aan de hand is, deze is ook gekneusd door de val zei hij dus moet de therapeut dit ook nakijken en behandelen net als mijn arm en schouder.
Dus nog even doorzetten en ik kan weer normale kaarten maken;)

Maar ik heb niet stil gezeten hoor, heb vorige week mijn aquamarkers binnen gekregen ( dit heb ik gekregen van mijn man omdat ik zo'n pech heb gehad, lief hé) en heb toen een aantal wat afdrukjes mee ingekleurd.
Ook heb ik 2 hobbydots kaartjes gemaakt en een scrapkaartje wat me nog wel veel moeite kost om dit te maken maar wou het jullie ook even laten zien;)





Liefs en groetjes,
Gea

11 opmerkingen:

  1. gelukkig dat het beter gaat
    leuk kadootje van je man

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat je allemaal weeral gemaakt heb,en gelukkig goed nieuws maar rustig aan nog niks forseren hoor.
    Het allerbeste en tot een volgend keer weer.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het weer de goeie kant op gaat Gea!!
    Leuk he de auquamarkers...veel plezier ermee!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief dat je man je zo verwend heeft! Fijn dat het weer beter gaat! Je hebt mooie dingen gemaakt! Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he gelukkig dat is fijn voor je dat het de goede kant op gaat, en je hebt er toch mooi een paar prachtige creaties uit weten te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch nieuws Gea! Nog ff volhouden en dan kun je weer volop aan de slag! Je hebt de afdrukjes prachtig ingekleurd en je kaartjes zijn geweldig!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je hebt het kleuren met de aquamarkers volgens mij al goed onder de knie. Hopelijk geneest alles verder voorspoedig, zodat je weer volop aan de freubel kunt. Groetjes Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed nieuws voor je, niet te hard van stapel lopen hoor! Je kaartjes zijn prachtig en ook de plaatjes zijn mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn te horen dat het beter met je gaat. Hopelijk ben je inderdaad weer vlug de oude. Deze creaties zijn ook prachtig hoor. Zo te zien ben je druk bezig geweest.

    Groetjes,
    Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het beter met je gaat en je hebt weer prachtige creaties gemaakt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea