woensdag 3 november 2010

even wat van me laten horen hoe het nu gaat

hallo allemaal,

afgelopen maandag weer naar ziekenhuis geweest, foto's gemaakt en alles geneest goed,
moet nog wel de band blijven dragen en af en toe moet ik lichte oefeningen doen uit de band dit is erg pijnlijk want ik heb ook een zwaar gekneusde elleboog erbij en nu moet ik heel voorzichtig dit naar beneden laten hangen en daarna als het niet meet kan terug in de band, over 3 weken moet het langzamerhand weer terug zitten in de kom want ze kunnen en willen hem nu niet terug zetten in de kom omdat de breuk nog niet helemaal is genezen en daarom moet ik op 22 november weer terug komen om foto's te laten maken en als alles goed is
krijg ik therapie om mijn hele arm weer leren te gebruiken.

liefs en groetjes,
Gea

6 opmerkingen:

  1. Jeetje Gea, dat is niet mis allemaal! Nog een poosje geduld dus en daarna revalideren. Veel sterkte!
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pfff joh wat een toestand allemaal, daar ben je nog wel ff zoet mee, heel veel sterkte en beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat het zo'n tijd duurt. Ik wens je nog heel veel sterkte!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea.
    Hopelijk gaat de genezing voorspoeding, wat vervelend alemaal en wat duurd het altijd lang he. sterkte groet majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toestand Gea, Gelukkig geneest het goed . Wens je veel sterkte bij de revalidatie en gun jezelf de tijd om alles goed te laten herstellen.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea