zaterdag 4 september 2010

Workshop bij Duymelot

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een workshop Copic Markers gevolgd bij Astrid van Duymelot in Raalte en Nicole gaf ons uitleg hoe je het moest doen, al met al hebben we een gezellige en leerzame dag gehad.
Het begon allemaal met een stukje theorie, daarna mochten wij zelf aan de slag en om half 6 gingen we een hapje eten bij de Brasserie daarna nog weer verschillende uitleg gehad en mochten een paar dames met de air brush spelen, ik heb zelf ook een air brush en hielp een beetje mee hihihi, deze foto's zijn van mij en hier vind je nog meer foto's.
( ik zat naast Nicole met de grijs/witte shirt aan).






en aan het eind van de workshop kregen we een Goodie-bag mee naar huis.
Astrid en Nicole bedankt voor deze gezellige en leerzame dag!!
Groetjes, Gea

4 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit Gea!!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij hebben julie je in elk geval niet verveeld haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat lijkt mij ook wel geweldig! Heb er wel over nagedacht maar dan denk je, ik ken ook niemand dus laten we het maar niet doen! Hebben ze binnenkort weer workshops daar of weet jij dat ook niet? Voor mij is Raalte namelijk ook dichtbij! Woon in Zwolle dus dat is heel goed te doen!
    Leuk om te zien dat het zo gezellkig was!
    Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit. Lijkt me ook leuk om een keertje te doen. Gezellig ook om met elkaar uit eten te gaan.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea