dinsdag 14 september 2010

Karen's Doodles Challenge #28 Alles mag

Het is weer dinsdag, dus tijd voor de nieuwe uitdaging van Karen's Doodles Nederland! Deze keer is het heel makkelijk... ALLES MAG... Nou, is dat makkelijk of niet....
Ik heb gebruik gemaakt van Date Night en het papier is van S.E.I.


Tevens meld ik jullie dat dit mijn laatste kaartje is als lid van het Design Team van Karen´s Doodles.
Ik heb een hele fijne en gezellige tijd met jullie gehad en zal jullie ook zeker blijven volgen!!
Ik wens jullie heel veel succes verder met Karen´s Doodles. Ik heb het erg leuk gevonden om deel uit te mogen maken van dit geweldige team!!

Liefs, Gea

15 opmerkingen:

  1. Snif snif, je laatste kaartje als DT-lid van KD! Het was heel leuk met je samen te mogen werken, succes met je webwinkel en met alles wat je doet! Ik blijf je volgen hoor!
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is een plaatje! Veel succes met je webwinkel en ik blijf je volgen hoor!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een romantisch stel op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer Gea dat je gaat stoppen met het Designteam. In ieder geval veel succes met je webwinkeltje en ik zal zeker nog eens langskomen op je blog.

    Groetjes,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi ,

    Wat een lief kaartje en je kleuren vindt ik ook erg mooi.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje zeg. Het papier vind ik ook geweldig.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Gea, en jammer dat dit je laatste keer is!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje gea en succes verder met je webwinkel!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig kaartje Gea! Heel erg jammer dat je er mee stopt, maar ik wens je heel veel succes met alles wat je doet en gaat doen!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi afsluiter Gea, echt jammer dat je ons gaat verlaten :( Veel succes met je winkeltje en alles er om heen.

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en dat plaatje is super erop !!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je laatste kaartje voor het DT team is een prachtige afsluiter geworden Gea.
    Jammer dat je ermee gaat stoppen, maar wel heel veel succes met je winkeltje en blijf je zeker voln hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een romantisch kaartje Gea, heel leuk en de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gea, Jammer dat je ermee ophoud met Karens Doodles zal je kaartjes missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gea:

    I am so sorry to see you leave Karen's Doodles Design Team. Thank you so much for all of your beautiful cards. You are truly a creative woman.
    Hugs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea