maandag 2 augustus 2010

Merry Christmas

Hallo dames,

Dit kaartje heb ik gemaakt van mijn alle eerste echte stempel van Karen's Doodles deze heet Bigsby Santa's List en is hier te koop. Hierbij heb ik verschillende combinaties van Creatables gebruikt en het papier dat ik gebruikt heb is van Let it Snow.

Dit kerstkaartje is een digi van Karen's Doodles en heet Santa Waving, ook hier heb ik verschillende creatables bij gebruikt. Ook dit papier is van Let It Snow.
Op beide kaarten zitten ook veel glitters van Stickles op.

Groetjes Gea

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze allebei super mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en zo lekker vrolijk zijn deze kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaarten. Ik heb ook Bigsby, maar heb hem nog niet gebruikt.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke en mooie kerstkaartjes Gea!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal prachtig Gea, vooral die combinatie van bloemen is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echte kaartjes weer van jouw Gea!
    Lekker vrolijk, sfeervol en mooi ingekleurd.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea