donderdag 19 augustus 2010

Knotsgekke kaartendagen in Zwolle

Hallo dames,

Ik ben vandaag naar de KGKD in Zwolle geweest en weet je met wie persoonlijk kennis heb gemaakt!
Met Nicole die bij Astrid van Duymelot demonstatie van Copic Markers gaf en wat een lol hebben we met elkaar gehad. Ze heeft me de een en ander uitgelegd en ook hoe je met een airbruch moet werken nou ik heb me laten overhalen en heb een airbruch gekocht!
Nu nog de tijd vinden om te oefenen want nu moet ik het zelf leren (lol).
Verder heb ik nog gekocht: 22 sketch copic markers, heel veel lintjes,een kerstblok van papermania, verschillende kleuren brads, 4 perlen pennen, charms, magneetmap voor mijn mallen. Al met al heb ik een geslaagde dag gehad.

Groetjes Gea

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gea .
    Ik ga morgen.
    Heb je trouwen s gezien welke kaart ik heb gebruikt voor de uitdaging Copycat. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea,
    Hartelijk bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Zag dat jij ook op de KGKD in zwolle was geweest! Jij op donderdag en ik op vrijdag. Ik heb ook copics gekocht bij haar! Voelde me een beetje schuldig maar nu ik jou bericht heb gelezen niet meer. Weet je dat het komt door de copy van jou kaart dat ik ze gekocht heb. Ik vond jou kaart zo mooi maar met derwent potloden krijg je niet zulke mooie kleuren.En je hebt gelijk doordat ik van die kleuren zo baalde ben ik jou lintje vergeten.
    Heb even gekeken je hebt een prachtig blog en ik ga volger worden hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de goede tips!
    Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea