dinsdag 31 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #26

Inspriratie door foto


Hallo dames,

Vandaag is het weer dinsdag en tijd voor een nieuwe challenge bij Nederlandse Karen's Doodles uitdagingenblog.
Laat je inspireren door de kleuren, door de indeling van de foto wat je maar te binnen schiet als je er naar kijkt.

En dit is het kaartje wat ik ermee heb gemaakt.
Het papier is van Marianne Design Old-Fashioned Christmas en het digistempel die ik heb gebruikt is Bigsby Cookies.

Neem ook een kijkje bij de andere DT-leden wat zij ervan hebben gemaakt.
Ben benieuwd naar jullie kaartjes;)
Groetjes Gea

14 opmerkingen:

  1. heel erg mooi bigsby zit er super bij.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig Gea, hihi dit papier hadden meer DT er's in hun hoofd;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met die kerstmuis.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje! Het papier is wel favoriet he deze keer....
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met Bigsby. Wat is het toch een schatje he?

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk met die sterretjes! Prachtig ingekleurd vast met copics! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat papier Gea je kaartje is super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje Gea, prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben bijna allemaal hetzelfde soort papier gebruikt he en toch steeds een ander effect. Erg mooie kaart een keuk die kleine witte sterretjes, groet marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gea. Wat een mooie kaart. En mooi papier zeg. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zoetje :) Bigsbu knalt er echt uit met zijn rode mutsje, leuk...mooie borders ook!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea