dinsdag 24 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #25



Hallo dames,

Het is alweer dinsdag, dus dat betekent weer een nieuwe uitdaging bij Karen's Doodles NL.

Deze keer is de opdracht; Kies je kleur (maak een combinatie uit de volgende kleuren... Lila-Turkoois-Roze-Groen-Oranje-Aubergine) Ik heb een kaartje gemaakt met de volgende kleuren; Lila-Groen en Turkoois en het digi is Shower Girl het papier is van magnolia serie en de tekst komt van TLC.

Heb je nog geen Karen's Doodles? Je vindt ze HIER

Op de Doodle Diva Gallerij loopt ook nog een wedstrijd met een leuke digi van Halloween ... Je kunt de digi opvragen en er nog tot 31 augustus een kaartje mee maken!

Dus ik ben benieuwd naar jullie kaarten;)

Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. Een mooie, vrolijke kaart met leuke kleurencombinaties.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart mooie kleurcombinatie! Heel mooi ingekleurd!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor die kleurtjes passen leuk bij het thema vd kaart. Groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,
    Mooie kaart heb je weer gemaakt! Ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gea,

    Wat heb je weer een leuke en mooie kaart gemaakt! Geweldige kleurencombo.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Gea, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacuqeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gea,

    Bedankt voor je reactie op mijn kaartje,
    mooi kaartje heb je gemaakt, ik vind de kleurencombi prachtig.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gea,

    Super je kaart, ik wist niet
    dat magnolia deze lijn had
    snel kijken:)
    leuk is ze hè Showergirl.

    Lieve groetjes
    Sonja. gast DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gea,

    Ik ben nu ook volger van je blog geworden.
    Wat een leuke kaart is dit zeg en prachtige kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej Gea,

    Leuke kaart zeg!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea