dinsdag 17 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #24 Copy Cat

Kopie van Nicolet

Een nieuwe challenge bij Karen's Doodles Nederlandstalige Challenge Blog.En deze week is de opdracht; Copy Cat. Je neemt een willekeurig kaartje van een van de DT-leden als voorbeeld ( hier hoeft geen stempel van Karen op te zitten) en maak deze na. Het kaartje wat je maakt voor de challenge daar moet natuurlijk wel een digi van Karen opzitten;) en het papier hoeft niet precies hetzelfde te zijn maar probeer bijvoorbeeld wel dezelfde kleuren te gebruiken of hetzelfde sfeer papier...Gebruik op dezelfde plekken een embellishment enz.
Als je hem klaar hebt moet je ook de afbeelding van de kaart die je gekopiƫerd hebt op je blog zetten, zodat wij kunnen beoordelen of je het goed hebt gekopieerd.Mijn kaart is een kopie van een kaart van Nicolet, ik heb hetzelfde papier en de layout gebruikt, alleen de stempel en het tekst heb ik veranderd. De stempel die ik heb gebruikt heet A Friend In Need.

Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Gea!!
    Schitterend papier is dat ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea,
    Onzettend leuk met hetzelfde papier en sketch. Toppertje!
    Liefs,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige copy! En die bloemenslinger vind ik zo'n leuk idee, op jou kaartje maakt die het geheel ook echt af zo. Mooi!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Gea en wat leuk dat je een copie van een van mijn kaarten hebt gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige kaart gemaakt! helemaal top!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie copi.!!! Vind het ook zo een lieve stempel.
    En Gea wat is hij mooi gekleurd . Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Erg mooi papier ook en ik vindt het een geweldige uitdaging!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gea:
    I love this card with little herbert and Bigsby. it is so sweet. Wonderful job :-)
    Hugs, Karen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beetje laat met reageren maar op de valreep wil ik je even zeggen dat ik het een super kaartje vind.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea