dinsdag 10 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #23

Vandaag weer de nieuwe uitdaging van het Nederlandse Uitdagingenblog van Karen's Doodles.
Deze keer is het thema Water.
Maak een kaartje of projekt met het thema water, laat je inspireren door water, de kleur, het doorzichtige, -bijvoorbeeld sheets-, gebruik dewdrops, paperglaze, een stempel met water. Keuze genoeg dus!
Ik heb gebruik gemaakt van digistempel Tropical Herbert (Set).


Succes met het maken en ik ben heel benieuwd naar jullie kaartjes!!


En ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes over mijn slijmbeursontsteking, heb na een week pillen slikken die niets hebben geholpen nu een spuit in de schouder gekregen en op dit moment kan ik weer een klein beetje mijn arm optillen maar het kost wel tijd mocht het vrijdag nog niet gaan zoals het moet dan krijg ik weer een spuit op een andere plaats in de schouder.


Groetjes Gea

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Gea!! Ik hoop dat je onsteking een beetje de goede kant opgaat!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje. Ik hoop dat de spuit een beetje gaat helpen, maar dat duurt wel even hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje zeg.

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi zomers kaartje!
    Ik hoop voor je dat de spuit helpt.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig mooi kaartje Gea
    Pff , khoop echt dat deze helpt hoor en dat je vrijdag niet opnieuw hoeft

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gea,

    Ook deze is geweldig!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea