dinsdag 3 augustus 2010

Karen's Doodles Challenge #22 Sketch 6


Vandaag ben ik wat later dan de bedoeling is maar dat heeft ook een reden, ik ben op dit moment een beetje langzaam met alles want ik heb een zware slijmbeursontsteking in mijn schouder en veel last van mijn arm en hand dat ik er weinig mee kan doen maar met behulp van medicijnen begint het nu iets beter te gaan maar ben er nog lang niet, maar goed genoeg over mij en nu over naar de orde van de dag.

Het is weer dinsdag ... dus tijd voor Karen's Doodles Challenge ... en zoals iedere 1e challenge van de maand dit keer een sketch!


Ik heb gebruik gemaakt van digi Running Rosie het papier is van S.E.I. en de bloemen van creatables.
In de webshop van Karen's Doodles vind je nog meer leuke nieuwe digi's ... en op ons Uitdagingenblog vind je natuurlijk prachtige voorbeelden van de andere DT-leden!
Groetjes Gea

12 opmerkingen:

  1. Sterkte Gea!!
    Je kaartje is prachtig geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea,

    Allereerst van harte beterschap en dat je ondanks de slijmbeursontsteking hartstikke mooie kaarten weer hebt gemaakt, mijn complimenten.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en van harte beterschap met je schouder

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje Gea en sterkte met je ontsteking!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart weer!! Mooi die bloem en het stempeltje heb je erg mooi ingekleurd xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en zo lekker vrolijk is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gea,

    Wat een leuk kaartje is dat!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig en sterkte met je slijmbeursontsteking.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het stempeltje hilarisch en je hebt er echt een hartstikke mooi kaartje van gemaakt met die mooie bloem en die blosjes op Rosie haar wangen zijn helemaal leuk!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superkaartje Gea!!
    Sterkte met je ontsteking

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik vindt deze stempel echt geweldig!

    Groetjes Gwendolyn

    PS sterkte met je schouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gea.
    Wat een gaaf kaartje ,hier word je vrolijk van. Enne ,puf-puf, moe!! (hihi)Ik vind die digi zo geinig. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea