dinsdag 27 juli 2010

Karen's Doodles Challenge #21 WIT

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Karen's Doodles NL. En deze week willen we graag witte kaarten zien. Het enige wat je in mag kleuren is je stempel en voor de rest willen we alleen maar wit zien. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie hier van gaan maken!

Ik heb gebruik gemaakt van het digistempel Here Comes The Bride daarbij heb ik witte bloemen van floralpons bij gebruikt en dit met glitters bewerkt, verder een hartjespons van Martha Stewart, takjespons en witte lint en onder het afdrukje zit een taartrandje.

Groetjes Gea


7 opmerkingen:

  1. Het is prachtige en zeer elegante kaart geworden Gea.Ook weer heel mooi ingekleurd.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtige en stijlvolle kaart is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje heb je ervan gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. da's een prachtige, stijlvolle kaart Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat geweldig leuk ! GR Joyce

    ps ik geef een leuke blogcandy weg, een silent setter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel chique kaartje, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke uitdaging, want het is zeker geen makkelijke! je kaartje is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea