dinsdag 6 juli 2010

Karen's Doodles Challenge #18 Sketch 5

Het is weer tijd voor de maandelijks sketch bij Karen's Doodles NL.
Deze keer is ie afkomstig van Bernadet en gemaakt door Christa.

Dit is het kaartje wat ik er mee heb gemaakt! Ik heb gebruik gemaakt van digistempel: Driving Celebration - Girl.

Ik vind dit een heelijke sketch om te maken en is helemaal niet moeilijk en ga er zeker nog meer van maken;)

Ben je benieuwd geworden naar de sketch en naar de voorbeelden van ons DT?
Neem dan snel een kijkje op het Nederlandse uitdagingenblog en doe deze week gezellig met ons mee!
Wil je digi's kopen van Karen's Doodles, ga dan snel naar de webshop.
Vergeet overigens niet dat er tegenwoordig ook rubberstempels van Karen's Doodles te koop zijn. Deze kun je kopen in de webshop van doe@ding.

Succes met het maken van je kaartje.

Groetjes,
Gea




9 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch weer een geweldig kaartje gemaakt! Mijn oog valt steeds weer op het geweldige papier dat je bij je laatste kaartjes steeds gebruikt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart, mooie kleuren ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig en vrolijke kaart is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk is ie:D:D

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijk kaartje Gea.
    Al nodigt de aanleiding daar ook wel voor uit hè.
    Tis jammer dat de digi voor onze jongste dochter net te laat is, zij heeft nl een half jaar geleden haar rijbewijs gehaald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent ook al zo enthousiast over de sketch. Ik ook hoor! Helemaal leuk. Je kaartje is ook schitterend, lekker vrolijk, mooie kleurtjes! Groetjes, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk gezellig en mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gea,

    Wat een lekker vrolijk kaartje!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super vrolijk kaartje, heel leuk en heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea