dinsdag 29 juni 2010

Karen's Doodles Challenge #17: Favoriete vakantieland!

Laat je inspireren door je favoriete vakantieland is deze keer op de Uitdaging van Karensdoodles Nederlandse Uitdagingen Blog.

Ik ga alleen in het voorjaar en najaar een aantal wat dagen erop uit, want de zomer is voor mij te warm/heet om op vakantie te gaan;) En wij gaan nooit naar het buitenland alleen maar in Nederland en onze favorieten plekje in Nedeland is Limburg. Dus heb ik een verkoelingskaartje gemaakt, het digi is van Karen's Doodles en heet Workout Buddy deze vind ik heel toepasselijk voor verkoeling zoeken met dit warme weer;)



Ben benieuwd naar jullie favorieten vakantieland, ga snel kijken op de challenges blog en ga je inspiratie halen.
En dan heb ik nog een nieuwtje het hele nederlands Karen doodles team is gevraagd om nog 6 mnd te blijven.
jullie snappen uiteraard wel wat wij geantwoord hebben.
Veel plezier en voor degene die binnenkort met vakantie gaan, een hele fijne vakantie!!!!
Groetjes Gea

17 opmerkingen:

  1. wat een prachtig zomers kaartje is dit, en hihi die digi is super

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gea,

    Wat een prachtig zomerse kaart is dit Gea echt heel mooi, de digi is wel heel leuk hihihi

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa.. Mooi is hier in Limburg he? ook als oorspronkelijk brabantse vind het hier ontzettend mooi!

    Je kaartje is schitterend, heerlijk zomers!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een humor hè? Top kaartje heb je er mee gemaakt, prachtig papier en mooie details.

    Leuk om het verhaal erachter te lezen!

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje zeg! Leuk dat we nog even collega's blijven, gezellig!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. EEn echt zomers vacantie kaartje,en limburg is mooi hoor.
    gr marian GD Karens Doodles NED

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg helemaal zin om te gaan zwemmen, maar ja, het weer is er dan ook naar! Prachtige kaart Gea!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heerlijk zo'n koele duik ... kan ik wel gebruiken!
    Echt een coole kaart!

    Liefs van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Gea, schitterende digi en leuk verhaaltje eromheen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. he gea mooi kaartje ,waar in limburg kom je zoal??
    lieve gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gea

    Ik ben gast-designer bij karen's doodles deze ronde en jou kaartje is echt leuk.
    Ik kom zelf uit Limburg, dus wel leuk om te lezen dat dat jou favoriete omgeving is om op vakantie te gaan.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijk verkoelend kaartje hoor, hij is prachtig en heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is schitterend! En Limburg...ja dat blijft ook erg leuk!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. he gea als je in valkenburg bent kom dan even shoppen bij groenrijk,via valkeburg binnen door naar vilt en dan berg en terblijt.
    daar werk ik nl

    landgraaf weet ik ook te vinden daar woont nl jolanda(scrappinjol) en janna mijn oma.
    je ziet de wereld is erg klein.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is weer helemaal toppie
    echt heel mooi gemaakt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kaartik vind Rosie helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea