dinsdag 22 juni 2010

Karen's Doodles Challenge #16

Hallo allemaal,

Het is alweer dinsdag, tijd voor een nieuwe uitdaging bij Karen's Doodles Nederlandstalige Uitdagingen Blog.
Deze keer daagt Christa ons en jullie uit om een kaartje te maken wat met "patchwork" te maken heeft. Nou ik vond het wel lastig om zoiets te maken (lol) maar op een gegevende moment kwam de inspiratie opdagen en dit is wat ik heb gemaakt.

Nieuwsgierig geworden wat je nog meer onder "patchwork" kunt verstaan, ga dan hier eens een kijkje nemen, kun je meteen zien wat mijn mede DT'ers gemaakt hebben. Karen heeft weer schitterende nieuwe digi's gemaakt en ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe digi
Summertime Boy-Baseball.

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Veel succes met het maken van jullie "patchwork"kaartje.

Groetjes Gea

13 opmerkingen:

  1. wat en schitterende kaart! Een heel leuk mannetje heb je hier gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Gea, heerlijk vrolijk ook. super!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk en stoer kaartje, prachtig met die leuke digi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gea, ik vind je kaartje heel erg leuk geworden! Lekker stoer he,die digi?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind het wel een heel leuk en
    vrolijk kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en stoere kaart Gea en lekkere frisse kleuren heel mooi

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke vrolijke kaart Gea!!
    Deze digi is ook sooooo leuk hè

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stralende en zonnige kaart Gea.
    Erg leuk met die jongen stempel.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOi Gea,

    O deze vind ik leuk zeg, wat een ondeugd van een kaart heb je ermee gemaakt. Supers!!!

    Hugs
    SYl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel vrolijk en mooi kaartje Gea. Heel leuk gedaan.
    Greotejs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er een heerlijk vrolijk kaartje van gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje echt geweldig Gea!
    Sorry dat ik het zo moeilijk gemaakt heb ... LOL

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet te zien hoor dat je 'm lastig vond! Ik vind hem helemaal leuk, lekkere felle kleurtjes en dan die knoopjes, top!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea