dinsdag 15 juni 2010

Karen's Doodles Challenge #15

Hallo allemaal,


Tijd voor de nieuwe uitdaging van Karen's Doodles NL! Het is een gezamelijke uitdaging en dat betekent dat alle uitdagingen blogs van Karen's Doodles de zelfde uitdaging hebben.
Deze keer is het thema "in the Summertime" je kunt lekker zomerse kleuren gebruiken, een zomers stempeltje of iets anders dat jou aan de zomer doet denken. Karen heeft geweldige zomerse tafreeltjes getekend dus daar zal het niet aan liggen, je vindt ze HIER!
En dit is mijn bijdrage, ik heb het digi On The Beach gebruikt.




Kijk ook eens hier wat onze (g)disignteam voor moois hebben gemaakt!

Groetjes, Gea

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi kaartje en hij is ook
    echt zomers

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker vrolijk zomers plaatje Gea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje is dit met die vrolijke stempel erop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Gea, wat een leuke kaart, zo lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea