donderdag 27 mei 2010

Karen's Doodles heeft nu ook rubberen stempels!!



Er was al even sprake van maar nu is het zover. Karen´s Doodles heeft
RUBBEREN STEMPELS!!! Op dit moment alleen nog te verkrijgen via haar webshop maar daar komt snel verandering in want ook in de Nederlandse winkels zullen ze over niet al te lange tijd te koop zijn!

Het geweldige is ook dat je nu ook Karen's Doodles kunt bestellen zonder te hoeven wachten want de nieuwe website heeft automatische download capaciteit. Je bestelt de stempels en krijgt automatisch een e-mail met een download code. Je kunt dus gelijk aan de slag met je kaartje.

Naast de digitale stempels kun je nu dus ook rubberen stempels bestellen, 30 stuks van de eerste meest favoriete digi's.

Wil je een keer een Karen's Doodle uitproberen?
De laatste FREEBIE staat nu op haar website en kun je gemakkelijk opslaan.

Ga snel kijken en veel plezier!

Groetjes, Gea

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea