dinsdag 4 mei 2010

Karen's Doodles Challenge #9

Hallo allemaal,

Het weer tijd voor een nieuwe uitdaging op de Karen's Doodles NL.
Aankomende zondag is het weer moederdag, dus uiteraard sluit ons thema er ook op aan: Maak iets voor moederdag, alles behalve een kaart!!
Ik heb een doosje gemaakt. De stempel die ik heb gebruikt is Rosie Loves to Dance van Karen's Doodles.




Ik heb er een lintje om gedaan met een label "voor de liefste moeder" dit labeltje kan ik er weer af halen want helaas leven mijn moeder en schoonmoeder niet meer.
maar gelukkig ben ik zelf ook moeder dus heb ik hem voor mezelf gemaakt;) is het geen leuke doosje geworden?
Ik hoop dat jullie op het Uitdagingenblog genoeg inspiratie vinden om mee te doen en iets leuks te maken ...
Lieve groetjes,
Gea



14 opmerkingen:

  1. tjee wat heb je een prachtig doosje gemaakt! ziet er super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je doosje is SUPER geworden Gea!! Het papier past er precies bij!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ontzettend prachtig ! wooowie

    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf doosje zeg!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf doosje, supers is die

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dat kan ook voor jezelf maken ik heb ook geen moeder en schoonmoeder meer dus heb hier verder ook niets meer mee maar je doosje vind wel heel
    erg gaaf geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig doosje Gea!! Geef 'm lekker aan jezelf en vul 'm met iets lekkers ...

    Liefs van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem onwijs gaaf , en mooi
    Heel lief kant zo langs de rand

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt!! Mooie kleuren en heel mooi dat kant.. xxxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig Gea.
    Al blijft het wel jammer natuurlijk dat je 'm niet meer aan je (schoon)moeder kan geven.
    Maar om voor jezelf zoiets moois te maken daar is ook helemaal niks mee hoor;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk hoor dit doosjes
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gea,

    Ja ik vind deze echt geweldig!!!!!!!!! Prachtig versiert, erg sjiek om te zien!!! De kantjes, pareltjes bloempjes ;) alles is helemaal top.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea