dinsdag 25 mei 2010

Karen's Doodles Challenge #12

Hallo allemaal,

Het is al weer dinsdag dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Karen's Doodles NL
Dit keer willen we graag kaarten zien die geinspireerd zijn door onderstaande foto.
Ik had toevallig geen blauwe papier maar wel deze romantisch rood/creme/rose papier van Marianne Disign Pretty Paperbloc Sweet Romance.
En heb hierop het lieve digi stempel van Karen Doodles Ballerina Doggie bij gebruikt, deze houd een roosje vast en naar aanleiding daarvan heb ik deze kaart gemaakt, ook zit hier een roosje in verwerkt, verder heb ik gebruik gemaakt van Retro pons groot en middel met daaronder een bloem van creatables, plakparels en lint.

Er is ook weer een nieuw Nederlands blog bij van Karen's Doodles, de Doodle Diva's Netherlands! Hier kan je prachtige kaarten vinden en binnenkort ook allerlei tutorials ... daar wordt nog aan gewerkt!

Ik ben benieuwd naar jullie creaties, veel succes!



Groetjes, Gea

10 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje zeg!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Gea, dat ziet er weer erg leuk uit! Mooie kleurtjes!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje Gea
    super romatisch papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schatje heb je weer gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke en mooi kaartje Gea!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke vrolijke kaart Gea .

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gea,

    Ook toevallig he ;) dat we saampjes het ballerina hondje hebben gebruikt. Leuk hoor ;)zo zie je maar weer totaal verschillende kaarten :) supers!!!!!!!!!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gea.
    Ik vind je kaart erg mooi. En dat hondje is een schatje. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea