dinsdag 18 mei 2010

Karen's Doodles Challenge #11

Hallo allemaal,

Het is weer dinsdag dus weer een nieuwe challenge bij Karen's Doodles NL, deze keer worden jullie uitgedaagd om met restjes papier te gaan werken.
En dit is mijn resultaat geworden, ik heb gebruik gemaakt van het digi stempel van Karen Butterfly Puppuy en heb de laatste resten van mijn BG paperpad Origins gebruikt.

En ik wil iedereen hartelijk bedanken voor het meedoen met de Challenge van afgelopen week en sorry dat ik geen berichtje heb achtergelaten aan degene die mee hebben gedaan de reden ervan is dat mijn zoon een lelijke val heeft gemaakt en ligt in het ziekenhuis en is geopereerd en hij is zeker wel een maand of 3-6 aan huis gebonden en moet veel revalideren en leren lopen.
Dus dit is de reden ervan dat ik misschien niet altijd een berichtje achter kan laten, dank je wel voor het begrip.

Veel liefs,
Gea

12 opmerkingen:

  1. Hoi Gea, je kaartje ziet er weer geweldig uit.
    Ik wens je heel veel beterschap met je zoon en hoop dat hij snel weer op de been is!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje hoor! Heel veel beterschap voor je zoon. Wat een schrik voor iedereen. Hopelijk herstelt hij snel en is hij snel weer een beetje mobiel!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje, schitterend papier!!
    OOooow wat erg voor je zoon zeg. Hopelijk knapt ie weer helemaal op en houd ie er niks aan over. Sterkte in elk geval voor 'm en ook voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje!

    Ooooh wat erg!!
    Ik hoop dat hij weer helemaal opknapt.

    Heel veel sterkte!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaart en zo mooi gekleurt
    hoop dat je zoon snel opknapt en dat de schrik erbij jullie niet teveel erin zit

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. De kleuren zijn zo vrolijk. En het afdrukje zo lief.

    Kan me voorstellen dat je met je hoofd nu niet helemaal bij blog bent. Je zoon heeft je nu nodig, ik denk dat iedereen begrijpt dat je geen berichtjes achter laat. Succes.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat vervelend Gea!! Dan is hij wel lelijk gevallen zeg...
    Je kaartje is weer SUPERS!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaart is super en de rest ach meid soms zijn net andere dingen even belangrijker.
    beterschap.
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar voor je zoon en voor jullie ook natuurlijk. Heel veel sterkte en voorspoed! Je kaartje is weer super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schatje is het weer Gea, mooie randpons heb je gebruikt trouwens!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gea,

    Ja ik vind het een lieverd van een kaart en de image is ook zo sweet he. Ik ben toevallig vandaag met dezelfde bezig geweest en ook dezelfde papierlijn :) whahah komisch :) hihi. En een mooie randen pons zeg ;)

    Big hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea