dinsdag 11 mei 2010

Karen's Doodles Challenge #10 Sketch 3

Goedemorgen allemaal,

Het is weer dinsdag en dat betekent dat er weer een nieuwe uitdaging is bij Karen's Doodles NL! Dit keer een Sketch.
Ik heb gebruik gemaakt van het digi-stempel I Love This Much!

Weten jullie dat Karen een deel van haar stempels ook in rubber gaat verkopen? Dus voor degene die niet handig zijn met de computer, ze komen eraan!


Neem ook een kijkje op ons blog om te zien wat een leuke kaarten de andere DT-leden hebben gemaakt.
Groetjes Gea


14 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje zeg!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Gea!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig vrolijk kaartje Gea!!
    Prachtige kleurtjes zo bij mekaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart! Ik heb dit papier ook nog liggen, heb gelijk zin om er mee aan de slag te gaan!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh als je jouw kaartje bekijkt hoop je toch dat het heel snel warmer word...hihi...
    Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gea,

    O wat een pracht van een kaart zeg ;) hij is kleurrijk :)!!!!!!! Ik wordt er helemaal vrolijk van als ik erna kijk!!!!!!!!

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende kaart heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, vrolijk kaartje ! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow mooi kaartje en mooi papier.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super vrolijk kaartje Gea, zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje zeg, vind hem geweldig mooi Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat. Berichten zijn erg leuk om te lezen. Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
Groetjes Gea